Hej igen =)

 

Ja nu har ännu en helg gått, och tiden går alltid lika fort. Denna helgen har ju jag och Robert varit i kungsbacka och varit hundvakter. Vilket var jätte mysigt!

Haha och en av helgens höjdpunkter var när vi var i Anneberg och kollade när korna sprang ut för första gången i år. Vilken lycka! Haha jag har faktiskt velat gå och se på ett betes-släpp länge, för att jag tycker att det verkade så härligt när korna skuttade ut av glädje för att första gången på väldigt länge få se gräääs =) En sån där feel good grej ;) Och det var sant, man kunde inte annat än skratta och känna sig sådär lycklig :P

 

 

Haha och jag kunde inte fatta att det var en sån stor grej, det var flera tusen människor som var och tittade på det här. Jätte kul!! =)

 

Och sen var det ju party i lördags också! Kanon kul!! hehe . Det hela började hemma hos Ida med förfest och massa gott folk. Vi blev kvar där ganska länge, innan vi drog vidare ut för att slå klackarna i taket ;) Vilket vi gjorde på Nivå!

 

 

 

 

 

Och igår tog jag och robert med hunden på en promenad i det fina vädret till innerstan i Kungsbacka =)

Och där köpte vi glass och gick ner till vattnet och satte oss. Mysigt!

Efter en stund kom Lowe och Elin, och det slutade med att vi åkte hem till Lowe och grillade :) Grymt gott blev det!

Vi är grymma!!

Ojoj vilken lång blogg det blev den här gången :) Då avslutar jag nu med den här gulliga bilden på Robert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0