Negerbollens dag

Jag hoppas att ni i alla fall har ätit minst en negerboll idag! För det har jag =) Haha måste nog ha varit en av de bästa idéerna, att införskaffa en alldeles egen dag till denna sjukt goda mumsbit! Tror faktiskt att det är en av mina favorit godsaker... man tröttnar liksom aldrig haha.

Men det är faktiskt så att jag till och med har förtjänat den idag! Jag har varit med mor och far, kicki och björn och maria på en långpromenad i bunketorp. 5km! Fast jag vill skryta och säga att jag gått en halvmil, för det låter mycket längre haha. Det är ganska långt och duktigt för en oruttinerad människa som jag.

 

Nu är det bara en dags jobb kvar denna veckan, sen är jag långledig =) Härligt! Då ska jag vila upp mig hade jag tänkt. Har hänt grejer varje helg nu vääldigt länge, vilket är jättekul! Men jag börjar känna mig väldigt sliten.

Nu ska jag krypa ner under täcket, och hoppas att Torkel vill ligga kvar och gosa med mig...

So long!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0