Lägenhet, mormor & morfar, entrecôte och Fia med hutt

Ungefär så kan man sammanfatta min helg lite kort =)

 

Den började ju som sagt i fredags, när vi var och kollade in Elin och Krilles nya fina lägenhet. Gud vad roligt!

Den var verkligen kanonfin, åh jag är så glad för deras skull =) Jag vet hur länge dem har väntat, och nu äntligen har dem flyttat in. Självklart blev man själv ännu mer sugen nu, men allt har sin tid, först blir det resa för våran del =) Och det ska bli såååå grymt!!!

Det var väldigt kul att min inflyttningspresent till dem blev så uppskattad också =) Jag har målat en tavla, som har varit klar rätt länge nu. Tänkte väldigt mycket på vad Elin skulle gilla, och så hade jag ju gjort en liknande innan som jag har i mitt rum. Och eftersom vi för det mesta har väldigt lik smak, så visste jag att det liksom var hennes stil också. Fast jag gjorde denna i lila, eftersom det är så typiskt henne =)

Igår åkte jag till mormor och morfar för att hälsa på. Åh det var så mysigt =) Jag blir alltid lika glad av att träffa dem. Jag tycker så mycket om dem! Mina kanelbullar blev väldigt uppskattade även där =) Och vi pratade en del om våran resa. Jag visade i en kartbok vilka länder vi ska besöka, och mormor ringade in =) hihi.

 

Igår kväll blev vi bjudna på middag av Rebecka och David. Mums! Entrecôte, potatisgratäng och vitlökssmör. Det var verkligen jätte gott! Och Rebecka hade gjort en jätte god pannacotta till efterrätt också =) Som lite krydda på det, blev det sedan Fia med hutt. Vilket tog evigheter!! Haha det var aldrig nån som vann. Kändes bara som att man fick dricka hela tiden haha. Men roligt var det!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Super mysigt bildspel!! Måste få bilderna!

Hade as mys igår! Tack för att ni är så grymma :D

2010-05-16 @ 16:08:56
URL: http://myepic.devote.se
Postat av: Anonym

åh glad jag blir :) a jag håller faktiskt med dig. det kommer vi ihåg till nästa gång, att inte bjuda dit dom :P

2010-05-18 @ 15:11:58
URL: http://myepic.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0