Guten tag!

God dag med andra ord =)
Idag har jag gjort Robert glad, genom att ta ledigt den 11 juni, så att jag kan följa med till Bug-run i år. Jag ska inte göra en repris från förra året och vara så bakfull att jag inte kan åka med...det var faktiskt dåligt av mig! Men jag trodde helt ärligt att jag skulle dö om jag satte mig i bilen!
Det känns sjukt långt kvar till september just nu. Men det går ändå upp och ner, ibland längtar jag så mycket att jag får ont i magen, och ibland känner jag mig ändå nöjd med det jag har här hemma. Jag tycker ju om mitt jobb, mina vänner och familj och att det faktiskt är sommar =)
Mamma sa att jag fick vuxenpoäng när jag berättade att jag faktiskt för första gången blivit riktigt uppriktigt lycklig, bara för att blommor och blad har slagit ut haha! När jag tittar på träden och känner lukten av sommar så blir jag liksom pirrig i kroppen.
Jag vet att det låter lite flummigt, men det är faktiskt så haha...
Jag tänkte faktiskt sätta upp några roliga händelser som jag har framför mig, för om man ser fram emot små mål på vägen så känns inte väntan så lång ;)
4 juni: Daniels student! - alltid roligt med studenter;)
6 juni: Göteborgs största vattenkrig genom tiderna! - jag hoppas att ni hänger på
11-12 juni: Bug-run! - jag gör ett nytt försök ;)
13 juni: Kiss live i Malmö!!! - detta är sommarens höjdpunkt!

vecka 28-31: Semester! - Då vill jag passa på att göra massa skoj med alla er kompisar, eftersom vi inte kommer ses på tre månader till hösten!

2 sep: Min födelsedag!! 20 år blir jag då =) - och det vill jag fira! vi får dock rösta om det är bäst att kalasa helgen innan eller efter...jag vet att elin och krille inte är hemma från och med den 3e...

6 sep smäller det!!!!!
Då åker jag och Robert på vårat livs resa :D Med dunder och brak kommer vi att inta karibien och centralamerika =)=)=) Jiihaaa!!!!
När man radar upp det såhär så känns det ju inte alls långt kvar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0