Gigantisk spontanfest =)

Ja alla ni som var med vet ju vad jag pratar om =) Och ni andra som inte var där, har säkert hört talas om den ;)

Jag är så jävla glad att vi gick dit!! Vilken grej alltså!

Hur mycket folk som helst, jag läste nån stans att dem uppskattade att det var runt 1000 personer som var där. Och det tycker jag är grymt roligt, med tanke på att det är ett facebook evenemang. Då fattar man hur stort facebook egentligen är =)

Det roligaste tycker jag är att det var så många som faktiskt kom. Jag kunde ändå tänka mig att många tänkte att det inte skulle bli så mycket folk, därför stannade dem hemma. Men nu var det ju faktiskt så att det var jävligt många som tog sig i kragen och faktiskt åkte dit.

Haha jag läste också att det var ett par som gifte sig i Skansen kronan just då, och dem hade ingen aning om att det skulle bli en enorm utomhusfest på utsidan =) =)

Men fy fan vad härligt det var att faktiskt få vara utomhus och festa, för visst kändes det som att vara på en gigantisk nattklubb, fast bättre!!! =)

Pssst....jag lägger upp alla mina bilder på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0