Födelsedagar

I helgen har det varit massa firande av födelsedagar. Vilket vi gillar!!! =)

I fredags var det partaj hos rebecka, för att fira att hon blir 21år gammal. Blev en massa gott å grilla, dricka, godis, chips, spel och skratt =)

Mestadels av kvällen spelade vi Hur fan visste du det? Som var en present från mig och robert. Lyckad present måste jag säga! Älskar festspel!

Tyvärr tog jag inte så många kort den här kvällen, glömde änna av det. Dåligt av mig måste jag säga! Men jag skärpte faktiskt till mig på lördagen och var lite ivrigare med kameran ;)

 

Ja och i lördags var det ju då dags att fira Lisa som också fyllde 21 =) Och detta firade hon ihop med sin kompis Camilla som fyllde 31, så tillsammans firade dem 52 kan man säga.

Tillställningen ägde rum hemma hos Lisa och det blev en mycket lyckad kväll med massa roligt folk. Kanon kul vill jag säga! Och när småtimmarna började krypa på, styrde vi kosan mot Dancin Dingo. Vilket grymt ställe! Kommer nog bli lite utav en favorit =) Grymt bra musik, det liksom bara kom den ena bra låten efter den andra. Och där skakade vi våra lurviga hela natten lång, ända tills vi var tvungna att ta sista tåget hem...

 


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha det där hur fan visste du det är ju fan as sjukt. Stod å läste massa frågor på det sist jag va i stan :D HAHAHA

2010-05-10 @ 00:48:11
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0