Bullbak

Fredag och ledig =)

Så denna dagen spenderar jag med min älskade syster. Och vi har varit husliga och bakat kanelbullar.

Denna gången blev dem perfekta! Jätte fina faktiskt, och vääldigt goda. Det finns knappast något mysigare än när hela huset doftar nybakade bullar...

Jag pratade precis med Elin, och vi ska åka och hälsa på henne och Krille i deras nya lägenhet ikväll =)

Helt sjukt, dem har redan fått iordning typ allt, och dem fick lägenheten igår! Det är riktigt bra jobbat!

Åh det ska bli så kul!! Jag är så nyfiken!


Kommentarer
Postat av: ida

apa då trodde ju du skulle vara hemma idag :( Men bullarna såg riktigt goda ut ;)

2010-05-14 @ 20:45:18
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0