Min måndag

Igår var jag hos tandläkaren och efter mycket om och men så kom jag iaf därifrån. Och när jag satte mig i bilen och kollade i spegeln, så såg jag att det liksom var en liten plupp på min ena framtand. Den hade inte varit där förut. Jag vågade inte gå in igen, för det kändes som att jag redan hade stulit för mycket av deras tid, men tänkte ändå ringa och beställa en ny tid för att slipa bort den där lilla pluppen.
Jag fattar inte hur den kunde ha kommit dit, för det såg ut som en del av tanden, men hon råkade stöta till min framtand några gånger med nån grej, och tänkte att det kanske hade nåt att göra med det.
På skitdåligt humör åkte jag till Zoomässan i Kungsbacka för att handla lite grejer till min gamle pensionärsråtta, och när jag står där bland hyllorna så kan jag inte låta bli att tjuvlyssna lite på dem som står vid kassan och pratar. Och jag tänker att jag känner igen den där rösten...
När jag plockat ihop det jag skulle ha så går jag till kassan och får knö undan mannen lite som står där och pratar. Då ser jag vem det är, Mikkey Dee från Motörhead!
För en sekund där funderade jag på att fråga nåt käckt som, - Du har inte käkat några kackerlackor på senaste eller? (tänkte på kändisdjungeln där en snabbis)
Men ångrade mig snabbt och nöjde mig med att skicka iväg ett glatt leende. Jag tänkte att gud vad pinsam man är om man börjar prata med dem bara för att dem är kändisar liksom. Dem måste ju vara sjukt trötta på folk redan som det är.
Jaja det besöket i zooaffären gjorde iaf min dag lite roligare.



Just det ja, på kvällen störde jag mig fortfarande så mycket på min tand att jag inte orkade vänta på att få en ny tid. Så jag tog saken i egna händer. Plockade fram nagelfilen och filade till tanden själv. Funkade hur bra som helst, och nu är den jämn och fin igen :)
Så slapp jag åka tillbaka till tandläkaren igen, det finns faktiskt roligare saker att göra.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: ida

nagelfil i munnen ?? HAHAHAHA

2010-03-10 @ 00:08:57
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0