Kärt återseende

Igår spenderade jag eftermiddagen/kvällen med ett gäng riktigt goa kompisar som jag inte umgåtts med på alltför länge. Nämligen miffona från gamla klassen, Ebba, Vincent, Lantis och Ermin. Vi tog en fika på Condeco igår, och det var jätte kul att ses igen! Konstigt nog kändes det som att det var typ igår vi sågs senast, men det var det ju verkligen inte!
Skönt att uppdateras lite om varandras liv :P Och vi sa att vi måste dra ihop nåt snart igen, vilket jag ser fram emot.
Underbart är det också att soläcklet äntligen vågat titta fram! Hoppas att den håller sig framme nu i fortsättningen också.
Nu ska jag snart köra mamma till stan, och sen när jag kommer tillbaka ska jag försöka lura hit Robert. Jag får nog locka med mat kanske...




Ha en grym fortsatt dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0