Halloo

Nu har det inte blivit något bloggande för mig på ett par dagar, men jag vill bara säga att de här dagarna har varit underbara!

Det bästa som har hänt är såklart att Robert har kommit hem :) Han gör mig så glad! Och det blev precis så som jag trott att det skulle bli när vi sågs igen, alldeles nykära :) Åh den känslan är så härlig! Och igår var vi lediga båda två, och hade en såndär mysig heldag tillsammans. Allt från gos på morgonen, lite shopping och lunchdejt i kungsmässan. Och just det, jag fick en jätte go parfym av honom också :) som luktar citronmeliss, jätte fräsch! När jag är med honom så känns det liksom som att alla bitar fallit på plats.

I lördags var det partaj för att fira Elin också! Åh helvete vilken kväll det blev! Skit roligt verkligen! Det var riktigt lyckat tycker jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0