God morgon

Tänkte uppdatera er lite om vad jag har haft för mig i helgen. I fredags umgicks jag med mina kusiner och Emmie, vilket var jätte länge sen! Vi satt och tjötade och drack lite gott hos sandra. Och jag var grym på yatzy! Fick yatzy två gånger under samma omgång! :) Brukar inte ha sån tur, men jävlar vad bra jag var!
Och igår var det lite partaj "hemma hos" jessica, vi var några tjejer som gjorde tacos och hade trevligt :) Haha så om någon fått nåt konstigt sms, så kan det vara för att du blivit vald när vi spela sms-roulett :P



Just det, stackarna i alperna har regn! Fy fan vilken otur! Hoppas att det blir bättre väder snart så att de kan åka lite bräda iaf...
Nej nu ska jag snart sätta på en film, det blir en slappedag idag, jag tänker inte göra någonting, bara gotta mig :) Tror det blir "Vicky Christina Barcelona". Bara för att jag kan se den nu när Robert är borta :P Haha jag som gillar så konstiga filmer, nu slipper han se den igen med mig iaf.

So long!




Kommentarer
Postat av: Rebecka

hahha näää har dom regn. fan va segt. David som är så fruktansvärt avundsjuk på dom!

2010-03-21 @ 15:47:37
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: ida

ååh tack för igår, det var trevligt. du gör mig alltid glad :)ska slänga upp lite bilder snart ;) hehe

2010-03-21 @ 23:14:26
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Nadia

Åhh vad kul vi hade får vi göra om snart :)

2010-03-23 @ 00:04:20
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0