Tjolahopp

Japp idag blev det jobb för min del. Dem ringde från Saltkråkan imorse och frågade om jag kunde jobba hos dem idag. Och självklart, det tackar man ju inte nej till. Lite extra pengar, och ett stort plus är ju att det är väldigt roligt också.
Ungar kan verkligen vara underbara! Här är en rolig grej som två flickor gjorde idag,
Fröken hittade dem inne i hallen, där de stod och packade upp och delade ut alla vantar mm ur "upphittat-lådan" till barnens fack. Så fröken frågade,
- Men hur vet ni vad som är vems? Ni delar väl inte bara ut saker hur somhelst?
Då svarade flickorna, som om det vore det mest självklara i världen
- Nej, men vi luktar ju på dem först, så känner vi ju vems saker det är.

Haha jag tyckte att det var klockrent!







Och här tycker jag att ni ska lyssna på en grym låt! Den borde alla människor lyssna på varje måndag, då kan det inte bli annat än roligt att stiga upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0