Snart är det påsk!

Det ska bli så härligt! Långledigt och robert ska bo hos mig, för vi har huset för oss själva :) Kommer bli kanon!
Kan ni fatta att det redan är påsk? Tiden går så sjukt fort! Tycker inte det var länge sen det var nyår. Men det är bra att tiden går fort, för då har man ju tydligen roligt :)
Och för varje dag som går så kommer vi närmare sommaren, och hösten! Jag längtar som fan till värmen!

Nu sitter jag och funderar på vad vi ska laga för mat på påskafton... vi sa att vi skippar det traditionella. Robert röstade på lammracks...hmm
Och påskägg måste jag ju snart köpa iallafall, ett stooort! För gud vad jag ska möla godis i helgen! Påskafton kommer bli grym tillsammans med rebecka och david :)



Nej nu ska jag laga mat, Kycklingpasta :) mums!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

(snart ny bloggadress :O )

fin frill :)

Vad är lammracks :O så länge du lagar är jag lugn :)

Är det ngt jag o david skall fixa eller så? Hör av dig! David fick ett fia med hut spel av mig när han fyllde år, i shottar du vet. Vi tar med den :D

2010-04-01 @ 17:44:59
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: fanny

Vad söt du är gumman ;)

2010-04-04 @ 12:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0