Remember me

Åh vilken bra film det var! Var och såg den på bio med Ida och Nadia igår. Och den kan jag verkligen rekomendera! En riktigt stark film var det, som berörde. Så tjejer ta med er näsdukar om ni ska se den ;) För det finns stor risk att ni fäller en och annan tår. Men visst är det skönt att få gråta till filmer ibland. Jag tycker att det liksom rensar upp lite. För det finns ju alltid nåt man går och bär på, då känns det lite bättre efter att man har fått gråta ut tycker jag. Även om man inte gråter för att man är ledsen på riktigt, så känns det alltid lite lättare efteråt.


  


För övrigt så längtar jag efter min man ;)
Men tur att helgen är fullbokad med massa skoj, så att tiden går lite fortare tills han kommer hem. Åh jag ska krama om honom så hårt när jag träffar honom på söndag! Kommer bli så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0