Ny mobil

Yes! Igår hämtade jag ut min nya mobil :) äntligen har jag en som jag verkligen vill ha, och som fungerar!
Det är ju inte så vanligt för mig, jag har ju haft sån jävla otur hela tiden med mina telefoner. Antingen har dem varit skitkassa eller så har dem varit gamla som gatan.
Men nu äntligen har jag en som jag tycker om :D
Åh jag tycker att färgen är så fin! Fast egentligen ville jag ha den gröna, men den kunde man bara köpa ihop
med 3, och jag har ingen lust att byta från comviq.





På fredag åker Robert till alperna. Usch vad jag kommer sakna honom! Men det är bra att behöva sakna varandra ibland. Även om det är jobbigt när man väl är ifrån varandra, så vet jag att det kommer bli fantastiskt när man väl ses igen. Då är man som kär på nytt. Längtan är bra men jobbigt helt enkelt.
När det blir för jobbigt ska jag försöka tänka på att han är min, och att han faktiskt har valt mig. Och jag hoppas att han vill behålla mig ett tag till ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

den telefonen är as snygg :D

ta med dig robban till kreta du med då :D 10 juni åker vi!

2010-03-17 @ 17:25:57
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: ida

ååh vilken fin telefon, nu kanske vi kan prata utan att din tele dör ;) haha.. ja leka i helgen är bestämt!

2010-03-18 @ 01:45:26
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0