Min fina (L)

Usch jag mår inte alls bra. Min lilla Doris är gammal och nu är hon verkligen jätte dålig också. Det känns som att hon inte alls har länge kvar, och jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Ända sen Ulla gick bort har hon varit ledsen och ensam. Men jag har inte kunnat göra annat än att försöka pyssla om henne så gott det går. Hon är ju trots allt väldigt gammal själv.
Men nu tror jag faktiskt att det snart är dags för henne att somna in. Stackarn.
Det enda jag vill är att hon inte ska behöva lida, och att hon ska få det bra.

Nu finns det säkert flera av er som tycker att jag är jätte löjlig som är så ledsen över en råtta. Men ni som känner mig vet att jag älskar djur, och det finns inget som gör mer ont i mig än att se djur som mår dåligt...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Naww stackarn :( Hatar också när djur inte mår bra så förstår precis vad du menar! Inget löjligt alls gumman <3

2010-03-14 @ 21:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0