Lördag

Hej hej!
Nu sitter jag och tittar ut genom fönstret när det regnar. Inte så kul att det ska regna just idag när vi ska ut. Funderar just på om jag ska ha pumps ikväll eller inte. Rätt surt att det är så mycket grus överallt, det kanske inte är så stabilt att ta dem höga klackarna då... Vi såg ju hur det gick för mig sist :P
Men jag tänkte ha min fina svarta klänning, och till den är typ pumps det ända som funkar. I och för sig så hade det varit jävligt skönt att ha låga skor på sig för en gång skull, så slipper man ha ont i fötterna. Plus att man slipper hålla balansen så jävligt när man dansar, vilket inte alltid är så lätt efter ett par glas.

Igår var jag förresten på födelsedags partaj hos Sofia och Thomas. Och det var mycket roligt att träffa dem igen, det var ju ett tag sen. Lite konstigt att Robert inte var med bara, men han kommer äntligen hem imorgon!!
Åh jag längtar så efter honom. Känns som att man är sådär nykär igen. Det liksom pirrar mer än vanligt i kroppen nu när jag tänker på honom :)

Vi ses i dimman folk! ;)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

näää det behöver inte vara traditionellt. Skall äta det till lunch :P Så något annat röstar jag för. Räkcoctail är ju robban bääääst på :D hahha inte mcyket till middag iofs :P

2010-03-30 @ 19:50:13
URL: http://noepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0