Grattis Robert!

Jepp idag fyller Robert år :) Så ring och säg grattis vettja!
Vi har kalasat lite för honom i helgen, med kalas i lördags, och sen utgång på kvällen där :) Mycket trevligt var det!
Och i present av mig fick han ett kort som jag hade pysslat ihop, och där i stod det att vi skulle gå och se Avatar i 3D och så skulle jag bjuda på något att äta innan också. Så det gjorde vi igår, tog en tripp till Kungsbacka och åt lite paneng innan vi gick och såg Avatar. Robert har velat se den jätte länge, tro mig! Så jag tänkte att det var en fin present.
Ett litet roligt misstag som vi gjorde var dock att vi testade sån där popcorn-krydda som dem hade på bion. Haha det skulle vi inte ha gjort. Vi tog den som kallades Cajun, inte fattade vi att det var typ cayennpeppar, så robert öste på. Och jävlar vad det kliade i halsen! Så jag fick en liten hostattack där precis i början av bion, men det lugnade ner sig efter en liten stund.
Filmen var jätte bra! Och jag tycker att det var en lyckad födelsedagsdejt jag lyckats pussla ihop :)
Men nu är det ju faktiskt så att det är Idag han fyller år på riktigt, så man måste ändå göra lite mys ikväll också tycker jag. Så jag har varit och köpt lite ingredienser till brownies, jag tog ett recept ur en bok han fick i present av sin syster i lördags.
Så nu är det bara för mig att sätta igång och stöka i köket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0