Explosion i bilen!

Herre gud alltså! Jag höll på att få en hjärtinfarkt idag när jag körde hem från jobbet. Jag satt där i lugnan ro och lyssnade på Miss Li, samtidigt som jag körde på motorvägen. Och helt plötsligt när jag körde under en bro, så smällde det till utav bara helvete i bilen! Och när jag vänder mig om och tittar bakåt, så ser jag att hela sidorutan bakom mig har exploderat. Det fanns ingenting kvar av den. Jag fattade verkligen ingenting. Och trodde en stund där att någon hade kastat in en sten eller nåt. Helt i chock kör jag av i nästa avfart och stannar på coops parkering. Då ser jag att det typ är glas i hela bilen.
Känslig som jag är så börjar tårarna rinna och jag ringde Robert. Han trodde att det kan ha varit ett stenskott som orsakat smällen, det kan tydligen bli så när temperaturerna växlar såhär mycket också.
Och när jag står där och pratar med honom så kommer det fram en kvinna till mig också och frågar vad som har hänt. Så jag berättar, och hon ger mig en lång kram. Tänk att det finns snälla människor ändå.
Så nu ikväll så ska Robert hjälpa mig att tejpa för rutan, och sen får vi ta och fixa en ny.
Jag tänker bara att det var tur att ingen satt i baksätet iallafall...

Kommentarer
Postat av: ida

men ojj :O gud va läskigt.. men du mår bra va??? :O

2010-03-11 @ 01:33:07
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Jennie

A som fan! jo alltså det hände ju ingenting med mig, jag blev bara rädd.

2010-03-11 @ 15:56:58
URL: http://sweeetcherries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0