Som ett brev på posten

Äntligen fick jag hem en av mina favorit filmer =)=) Vilken glad överraskning det blev när den kom hem på posten igår, jag hade typ glömt av att jag beställt den. Almost famous heter den iallafall, och är hur bra som helst! Jag blev helt såld för ett par veckor sen när jag snubblade över den när den gick på tv, jag fastnade liksom bara och upptäckte att den var en av de bästa filmerna jag sett=)

Den handlar om 70-talets glada dagar fulla med droger, sex och rock'n'roll! Om ett rockband som håller på att slå igenom ordentligt och bli riktigt stora. Ni som inte har sett den, se den!

Det enda jobbiga är att man blir så jävla avundsjuk på deras livsstil och hur det var att leva på den tiden. Det känns orättvist att jag är ung nu och inte då.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0