Regnet bara faller ner

Usch vad konstig jag har varit idag på eftermiddagen. Har liksom inte haft något tålamod och inte kunnat tänka klart. Det är kanske för att sommaren är här, och semestern närmar sig? Och efter semestern är det snart dax att åka!
Den väntan känns jobbig...
Extra jobbig en dag som denna när regnet bara faller ner.
Det blir tyvärr inget Bugrun för mig och robert heller :( Båda har sjukt ont om pengar,  och det känns lite som att kasta bort en massa pengar i onödan. Inte så värst roligt att campa i ösregn.
Igår hade jag iaf en superdag!! Sex and the city 2 med ett gäng underbara tjejer =) Nu ska jag snart hoppa in i duschen och fräscha upp mig, innan jag ska äta en go Hawaii och sedan gå ner till min snygga pojkvän och mysa. mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0