KISS live i Malmö!

Hej igen!

 

Jag har änna blivit lite seg på att blogga känner jag =) Har liksom inte haft någon lust att sitta vid datan, jag har hellre varit utomhus nu när det är sommar faktiskt.

 

Som ni vet så var jag ju i Malmö sön-mån med familjen och robert. Och att se KISS live var SJUKT STORT måste jag säga =)=)=) Man fattade liksom inte riktigt vad det var man såg, dem känns så sjukt stora att det liksom var overkligt att man faktiskt stod där och tittade på dem. Grymt som faan var det iallafall =) Vilken jävla show alltså! Det finns nog inget band som kan toppa en sån show! KISS är kungar helt enkelt =)

 


Kommentarer
Postat av: ida

faaan vad cooolt :D

2010-06-17 @ 20:07:07
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0