hej

Jag har lite smått ångest över hur jag ska lösa det där med pengar sista tiden innan vi drar till Centralamerika. Fick nämligen reda på igår att jag inte kommer att ha kvar mitt jobb efter semesterstängningen...jag hade liksom verkligen hoppats på att jag skulle få vara kvar de sista tre veckorna iaf innan september. Men den nya som ska ha min tjänst, ska tyvärr börja redan vecka 32. Skit också!

Men men jag kan inte klaga egentligen, det är ju faktiskt jag som ska resa iväg. Och jag förstår ändå. Saken är bara den att jag trivs så himla bra här, och känner mig ledsen när jag tänker  på att jag inte ska vara kvar länge till. Älskar alla ungarna och mina kollegor =)

 

Som tur är så är det iaf redan bestämmt att jag ska jobba heltid som "vikarie" vecka 32. Det är ju alltid nåt. Sen får jag nog helt enkelt sätta upp mig som vikarie, och hoppas att jag får jobba mycket.

 

Jaja solen skiner iaf =) Och det är underbart! Igår var vi på Daniels studentmottagning. Och gud vad härligt det var! Han var så stilig så! Framåt kvällen åkte jag och Robert in till stan och träffade min goding från kalix. Dancin Dingo blev stället! Och gud vad roligt vi hade! Kändes lite konstigt när vi knallade hem där fram emot 4 och det var ljust bara =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0