Vinterrusk

Sitter och myser i min säng med massa värmeljus, vi hade strömavbrott precis och hela huset blev mörkt. Det höll bara i sig en stund, men vi hann ändå tända massa ljus och ringa pappa så att han kunde köpa med sig pizza, för vi kunde ju inte använda spisen :P
Jaja, nu är strömmen tillbaka, men vi har fortfarande lika mysigt och ska få pizza till middag, synd att klaga! Känns som att jag gör precis vad man ska göra en sån här dag, burrar upp mig inne i värmen, för allvarligt talat, idag har det faktiskt snöat slask! Som att det inte räcker med att vi brukar få stå ut med att snön smälter bort till slask nästan så fort den lagt sig. Nej nu kommer det direkt från himlen istället...
Men vi har faktiskt haft en väldigt fin vinter hittils, jag som älskar snö. Fast december var underbar så är det faktiskt januari nu, julmyset och nyårsfesterna är över och på något sett känns det som att det är slut på det roliga och man längtar till sommaren.

Nu ska jag nog sätta på mitt favoritavsnitt av Californication och gotta mig lite. Hoppas jag hinner se lite iaf innan pizzan och pappa kommer :)




Kommentarer
Postat av: ida

åååh kolla för mig med, såååå underbart :)) mihi.

2010-01-27 @ 19:43:10
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: jennie

klart! finns knappast något bättre

2010-01-28 @ 20:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0