Första inlägget

Tack vare min älskling Ida så tänkte jag försöka mig på att skapa en egen blogg. Haha det var hon som sådde ett litet frö i mitt huvud när hon tyckte att jag skulle göra det. Men jag ska erkänna att jag faktiskt har tänkt lite grann i smyg på det ganska länge.
Och nu sitter jag här framför datan och fattar ingenting haha!
Borde nog iaf tänka på att ta på mig och lägga på lite smink snart, innan robert kommer hem från jobbet, och gymet! Klockan är ju trots allt två.
Ikväll ska jag träffa min Lisa-baby! Åh det ska bli så roligt att träffa henne! Och kolla in hennes nya tattoo :D weeho! Är helt säker på att det kommer vara hur snyggt som helst på henne! Hon sitter nog just nu under nålen skulle jag tro.. Oh lite sugen blir man, okej ganska mycket då!
Nej nu ska jag vrida upp volymen på Ramones, och dansa i kläderna! Det blir så mycket roligare att göra sig iordning då ;)

So long lovers!


Kommentarer
Postat av: ida

åh äntligenn, längtat efter denna. Jag kommer bli din besatta läsare. glöm inte att uppdatera mig heeela tiden! älska :)

2010-01-18 @ 02:48:28
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Elin

Roligt att du skaffat dig en blogg gumman! :D ses på lördag ;) puss och kram

2010-01-18 @ 17:41:09
URL: http://ellielack.blogg.se/
Postat av: Fanny

Härligt att du har en blogg man kan följa gumman ;) Skriv massssor! <3

2010-02-04 @ 16:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0