En fin vinterhelg

Jag är nyduschad och har precis varvat ner efter en händelserik helg. Den har verkligen varit kanon!

I fredags skulle jag testa att vara helt laktosfri hela dagen, jag trodde att jag kanske hade blivit laktosintolerant eftersom att jag har haft lite ont i magen på sistone och den har kännts lite som en ballong. Det var svårare än jag trodde. Praktiskt taget allt gott innehåller laktos! Ost, mjölk, smör, mjukost, keso, filmjölk, grädde, glass...det tar aldrig slut! Jag gav upp, det är helt enkelt för jobbigt att vara laktosintolerant. Så jag bestämde mig för att jag inte är det. Och jag lever än, så....
På kvällen blev det iaf chez med flickorna, för att fira Ida lite innan hon åker till Thailand, apan :P
Var som vanligt mycket roligt!




Igår åkte jag och robert till Ulricehamn och åkte skidor/bräda. En jätte lyckad utflykt! Perfekt väder och bra backar för att vara här nere måste jag säga.
Tyvärr tog mitt batteri slut på kameran, så jag hann bara ta ett kort.




Sen åkte vi vidare till Emma, Felicia och Oscar i Gränna. Vi gjorde varma mackor och kollade på en jätte bra film, A cup of love, det var en riktig grubblar-film. Sånt gillar vi!
Imorse blev det god frukost tillsammans, och sen var det dags för lite pulka, snöänglar och en snögrotta :)
Det är sjukt mycket snö i Gränna, och jätte vackert såhär års.
När vi kom in i värmen hade Emma gjort äpplekräm, och sen åt vi chokladpudding också, för den hade vi glömt kvällen innan :P
Tillsist tittade vi på Madagaskar 2, och den var ju skitrolig!!
Fullspäckad helg helt enkelt, men det har verkligen varit jätte mysigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0