Kära mormor och morfar

Ni är underbara!

Japp, idag var jag och hälsade på min älskade mormor och morfar. Jag tycker så mycket om dem! Och det går alldeles för lång tid mellan vi ses, det har jag så dåligt samvete för. Jag älskar ju att träffa dem, och dem blir alltid lika glada när jag ringer. Kändes skönt att åka hem till dem idag, jag fick jätte god mat och så kollade vi i album på massa bilder, b la sista tiden på landet. Sen pratade vi om allt möjligt, och det var härligt att se att dem var så glada över att jag trivs så bra på mitt nya jobb.
Jag fick låna Crocodile Dundey filmerna också,  inspelade på gamla hederliga videoband. Samma band som jag har kollat på så många gånger hos dem när jag var mindre.

Idag åkte mamma till Sälen också, hoppas att hon får en kanonhelg! Lite avundsjuk är jag, jag saknar det faktiskt rätt mycket nu när alla börjar prata om att åka till fjällen.
Vi hade ändå jävligt roligt förra vintern när vi var där, 5 veckor är ganska lång tid ändå och det hann hända rätt mycket. 
Så för att stilla hungern efter backarna, har Robert och jag bestämmt att vi iaf ska åka till Ulricehamn nästa helg och åka en heldag. Ska bli kul som fan faktiskt, och jag ser fram emot att plocka fram skidorna igen.

Sen vill jag bara säga att jag älskar Claes Malmberg! Han är ju bara för bra!
Han har absolut inga hämningar alls, och det är så jävla underbart!
Nä jag tycker han är störtskön!


Här har ni en grym låt med goingen :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0