Hello!

Idag har jag haft en jätte mysig dag på jobbet, det kändes redan i morse när jag vaknade att det skulle bli en bra dag. Visst är det underbart när det känns så? När det känns hur lätt som helst att gå upp.
Egentligen var det konstigt att det gick så lätt, för jag har knappt sovit nånting i natt känns det som, jag vaknade till och från hela natten och när klockan ringde kändes det som att jag inte ens hade somnat. Att jag hade en busig katt och två pigga råttor i rummet kanske också bidrog en del till att det inte var så lätt att somna.
Och att jag hade tusen miljoner tankar som snurrade runt i mitt huvud gjorde inte direkt saken bättre. Det är konstigt alltså, ibland kan jag bara inte stänga av tankarna hur mycket jag än försöker. Inte för att jag ligger och tänker på massa jobbiga saker, utan på allt möjligt helt enkelt. Tillslut kan jag inte bestämma mig för vad jag ska tänka på. Jag skulle nog behöva meditera på riktgit alltså, hade nog inte skadat :P
Jag läste om det i Egowoman, och det kanske inte vore så dumt att testa. Vem litar inte på Carolina Gynning liksom? ;) Måste säga att jag tycker hon är en riktigt intressant människa. Jag tyckte inte så mycket om henne från början, men efter att jag läst böckerna och sett hennes fantastiska tavlor, så har jag helt ändrat uppfattning. Hon är ju underbar!

Till sist vill jag dela med mig av den här sjukt roliga videon,
och låten är ju hur grym som helst!



Queen rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0