Min helg...

..har varit både upp och ner, den började i fredags med after work på Babar med Lisa, hennes syster och kompis. Och det var riktigt roligt faktiskt, jag har saknat Lisa nu efter att jag slutat på Graffiti, så det var självklart jätte roligt att få prata av sig med henne. Som varje gång när vi ses så blir det ganska flamsigt. Och som någon beskrev det "två kolibries på kokain" stämmer väl in ganska bra :P
Lisa hade för övrigt börjat på sin tatuering, med blommor på överarmen, och det såg riktigt snyggt ut! Precis som jag sa så kommer det bli hur bra som helst när det är klart.

Igår hade jag en ganska dålig dag, och det ber jag Robert om ursäkt för. Det var han som fick stå ut med min ångest, och nu efteråt förstår jag ju att jag blåste upp det hela ganska rejält, som vanligt...Och det är jag ledsen för. Men sån är jag, en riktig Dramaqueen som han brukar säga, och det har han ju inte fått från ingenstans.
Men sånt är livet, ibland har man dåliga dagar och då är det verkligen svårt att skärpa till sig och bli glad igen. Småsaker som en tråkig dag kan blåsas upp till världsproblem, och man får ett nervous breakdown för ingenting, i allafall om man heter Jennie Wahll.
Som tur är så har jag världens bästa Robert och det är jag så himla glad för. Jag menade verkligen inget illa igår, och jag förstår hur konstigt allting blev. Men jag får sånna stunder ibland när jag inte vet var jag ska göra av min rastlöshet, och då blir allting fel.
Som tur är så går det alltid att göra bättre, och det gjorde vi idag






Kommentarer
Postat av: ida

man har ju sina dagar tyvärr men då är det bra att man har någon som förstår en. Ni är så fina du och robert, jag tycker verkligen om er!

2010-01-18 @ 02:49:07
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

åh :D gillar att du har skaffat blogg :D

Gillar bilden med, på dig o robert, dock gillar jag inte hur min klänning i bakgrunden ser ur att sitta någon helt annan stans än vad den skall vara.

2010-01-18 @ 08:34:47
URL: http://noepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0