Om oss nötter

Jag längtar till sommaren så att jag kan ha på mig mina pumps :) Dem står där i sin hylla snyggt uppradade, och lockar mig varje dag. Tänk vad snygg man känner sig så fort man stoppar ner sina fötter i de höga klackarna. Men inte lika roligt när man dansat i dem ett par timmar...Usch vad ont det kan göra! Ändå plågar man sig själv varje gång, bara för att få vara vacker. Visst är det konstigt...
Men men det är ingen som har påstått att vi tjejer alltid är sådär jätte smarta. Och det kan jag väl hålla med om. Vi gör mycket konstiga saker, det är bara att erkänna.
Men enligt Robert så är jag iallafall den sötaste nöten i påsen :) Och det får jag säga att, det är jag faktiskt nöjd med.

 
Robert och jag?


Kommentarer
Postat av: ida

hahaha sötnöt :D

2010-02-26 @ 02:20:22
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hahah det är verkligen sant. Jag längtar med efter mina killingheels :( Vi hoppar Mars så har vi April med heels :D

2010-02-28 @ 16:52:02
URL: http://noepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0