Torsdag

Idag har jag lyxat till det lite, och fått masage :) Otroligt skönt! Om sanningen ska fram så har jag aldrig gått till någon riktig massör förut, detta var första gången. Underbart var det iallafall. Och direkt efter mig hade mamma en tid, så vi blev riktigt bortskämda båda två idag :)

Annars är det fortfarande rövkallt ute, för er som missat det. Usch jag börjar verkligen tröttna på det här nu, jag vill ha sommar! Det har liksom gått för långt när till och med barnen börjar ledsna. Det var en liten kille på jobbet idag som undrade,
- Kommer vi inte få någon sommar i år?
Och det kan man ju fråga sig om vi verkligen kommer att få. Det känns rätt omöjligt just nu faktiskt.
Eller också är det så att vi kommer få en riktig pang-sommar! Vi får ju hoppas på det sista iaf...







Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vi hade ju en feting pangpang sommar sist då var det ju ändå svinkallt länge. O snön förra året kom ju typ i mars -om jag minns rätt. Så ge inte upp hoppet om sommarn :D

2010-02-18 @ 17:34:26
URL: http://noepic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0