Rajraj

Blev såklart väldigt lyckat igår, jätte roligt att träffa emma igen! Vi bestämde oss för att prova Charlies Änglar först, eftersom ingen av oss varit där innan. När vi kom var det helt tomt nästan, men var ändå skönt att börja dricka där, billigt + att man kunde höra vad den andra sa :)
Sen styrde vi kosan mot Cheers, där de hade en trevlig trubadur som spelade lite goingar. Efter några drinkar och shots kliade det i Emmas Quizspels-nerver, och vi vandrade upp för avenyn mot Babar.
Där blev det en hetsig stund när vi försökte oss på att komma med bland de bästa och få skriva in våra namn, men icke. Alkoholen kanske inte hjälpte oss hysteriska små flickor på traven :P
Så kommer det roligaste av allt, jag skickade iväg ett sms till min älskade Lisa för att se om hon var hemma och ville komma ner. Då har hon precis kommit till centralen, efter en 40h lång resa från Indien!
Men stålkvinnan själv säger att klart jag kommer! ska bara hem och duscha :)
Och en kort stund senare kommer den brunbrända flickan in i rummet, det blir massa kramar och skratt, och sedan fortsätter kvällen lika roligt som vanligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan av jag älskar dig! hade en skitkul kväll med dig som vanligt hjärtat :) slår aldrig fel när vi dänger våra nötskallar ihop! puss på dig ditt fullblods sär :-*

2010-02-19 @ 04:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0