Nu är det fredag!

Och jag är på strålande humör! Dagen har varit toppen än så länge :) Hade jätte roligt på jobbet, och jag tycker så mycket om alla där!
Jag känner helt enkelt att jag har massor av glad energi idag, älskar den känslan! När det finns hopp om livet :P
Blev ännu gladare nu när jag tänkte på min älsklings norrlänning, och att vi ska åka på världens bästa tjejresa i sommar :) Och alla ni damer som vill, ska hänga på såklart! Massa sol, bad, skratt och fest! Kan det bli bättre?
Så kom igen nu, ju fler desto roligare :) Sätt igång och spara nu!

Just nu spelas Lars Winnerbäck från min stereo, skivan som jag fick av pappa på alla hjärtans dag :) Och jag bara myser...
Funderar på att måla lite, men det är ju alltid lika tråkigt i början. Så typiskt mig, jag har liksom aldrig tillräckligt med tålamod. Jag vill se resultat, känna att jag kommer någon vart. Det är samma med böcker, jag kan dra mig hur länge som helst för att börja läsa en bok, för att jag vet hur rastlös jag är i början. Men när man väl kommit in en bit, är det svårt att slita sig. Precis som att måla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0