Monday

Hello! Idag fick jag vicka på Junibacken, perfekt! Så idag har jag dragit in lite extra pengar, och det kan behövas :)
Och igår var det ju Ida's födelsedag, jag skickade ett sms till henne ända bort till Thailand, men undrar om det kom fram? Fick inget svar, men iof blir det ju dyrt för henne att svara alla som skickar och grattar. Men om du inte fick mitt hjärtat, så GRATTIS! :D
Och ifall någon missat det så var det ju faktiskt Alla hjärtans dag igår också :) Jag och Robert var på Contorni och åt på kvällen, vilket jag har längtat efter läänge! Extra roligt var det att gå dit nu, eftersom Fanny jobbar där nu :)
Och jag tyckte hon skötte sig utmärkt! You go girl!

Shit nu piper äggklockan! Jag har tre kakor i ugnen som vill ut!!



Sådär ja :) Jag har bakat surdegskaka för första gången i mitt liv :P
Och de ser riktigt fina ut faktiskt :P
Luktar gott gör det också :D :D







Hahaha såhär snygg var robert igår! Fan vad jag älskar den pojken :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh mys, ni är så fina :)

2010-02-15 @ 21:19:11
URL: http://noepic.blogg.se/
Postat av: ida

gullapa jag fick ditt fina sms men så rätt som du skrev att det var lite dyrt å svara på allt. Men du ska få fetaste kramen när vi ses.. tack nu iaf älskling. love love love u!

2010-02-24 @ 12:42:02
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0