Måste ha biljetter!

Jag tror jag blir galen! Det finns inga biljetter kvar till Jävlaranamma! Direkt efter konserten förra året så sa vi att,  vi MÅSTE bara gå igen! Det var typ den galnaste och roligaste kvällen i mitt liv :P Sjukt roligt var det!
Och nu ska ju Lisa gå också, kan det bli bättre? Nä jag ska fanimej fixa biljetter på något jävla sätt.
Ni kanske minns hur vi såg ut förra gången :)




Annars har jag varit och fikat med Gabbie idag! Det var alldeles för länge sen vi sågs, och det var så roligt att se goingen igen :)
Och sen händer något kul faktiskt medans vi sitter där och pratar. Navid Modiri kommer in och sätter sig några bord bort från oss. Tyckte faktiskt att det piggade upp dagen lite extra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0