Hej

Jag har blivit sjuk :( Usch det känns inte alls roligt, har ont i hela kroppen och har ingen kraft överhuvudtaget. Det känns som att jag inte har sovit någonting i natt, som att jag bara legat och vridit mig.
Men just nu har jag lyckats krya ur sängen och fått i mig lite frukost, det ska nog göra susen. Och Alvedon är min bästa kompis just nu.

I söndags fick jag och Robert skotta taket på vårat förråd, vilket träningspass! Men var faktiskt skönt att vara ute en sån fin vinterdag, solen sken och det var så vackert överallt. När vi var klara hade vi lite kul och hoppade ner från taket rätt ner i snödrivorna nedanför. När man landade hade man snö upp till låren :P

Jaa idag blir det bara ta det lugnt för min del som ni förstår, tror jag ska kolla på någon bra film kanske, eller läsa lite...
Jag hade velat måla men jag tror inte jag orkar det. Det känns så svårt att komma vidare just nu också, jag vet liksom inte riktigt hur jag ska fortsätta. Jag är nöjd med det som jag målat än så länge, men den ser inte riktigt färdig ut. Samtidigt är jag rädd att förstöra den om jag målar något mer på den.
Jag tror det är dags för lite glitter faktiskt...



Om någon hade kommit med sånna här till mig så hade det kännts mycket bättre :P
Puss!

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas du blir frisk snat älskling, vill leka med dig <3

2010-02-24 @ 12:37:35
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0