Hallo igen :)

Har precis ätit lite mellanmål med systra mi :) Oboy och yoghurt med banan, mandel och russin, så nu är jag fit for fight igen!

Igår tatuerade sig Robert och det blev gör snyggt!!
Passar honom perfekt!
Och den grymt coola idén att bandet liksom har åkt ut på utsidan, var min idé :):)
Ni ser ju själva hur bra det blev :P hehe lita alltid på mig!




Sen är det faktiskt så att jag har kommit på en annan bra idé också, nu såhär i semletider :P
Alla vi som inte älskar mandelmassa sådär jätte mycket, men som liksom vill äta semlor ändå, bara för att alla andra gör det.
Nutemlan!
En helt vanlig semla, fast med nutella istället! Hur bra låter inte det?!
Jag tycker det låter hur gott som helst! Lätt att jag måste prova iallafall...
Men när jag blir rik av det här, så får jag nog dela med mig lite till Emelie eftersom det var hon som kom på namnet :P

Nu ska jag lägga upp bilderna från i lördags på facebook, sen ska jag ringa Elin (L)

Bye!



Kommentarer
Postat av: Evelina

feeeeet tatt!

2010-02-11 @ 10:08:16
URL: http://queenofmyturf.blogg.se/
Postat av: Jennie

Oh yeah baby!

2010-02-11 @ 18:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0