God morgon

Idag är jag ledig :) Känns rätt skönt faktiskt, jag var så jävla trött igår. Så jag gick nyss upp och åt frukost med min kära moder. Och nu åkte hon precis iväg med Maria, dem ska tatuera sig! Fan vad nice!
Idag tänkte jag ta det väldigt lugnt, och få gjort en del saker här hemma som jag tänkt på ett tag. Först och främst ska jag kolla efter lite fakta om Nya Zeeland här på datan, hoppas man kan hitta nåt skoj. För det är ju mest däråt det lutar just nu.
Men Belize som jag läste om i Allt om resor, låter ju också väldigt spännande. Jag får nog ta en titt på det också :)
Sen hade jag tänkt att jag skulle måla klart min fjärilstavla också, den har legat halvfärdig och väntat på mig ett tag nu...
Just det ja! Jag köpte , Svart arbete, igår! Började läsa den igår kväll, och den verkar väldigt bra faktiskt. Kul att den utspelar sig i Frölunda, man känner igen sig så väl. Och sättet han skriver på är underbart.
Han skriver på ett sådant sett som vi vanliga mäniskor pratar med varandra liksom, och så är det så roligt att den är skriven på göteborgska. Inte på tråkig korrekt svenska.





Känner ni igen henne eller? :P

Jag trivdes riktigt bra som redhead faktiskt...

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas du får en underbar dag och att du målar färdigt din tavla :-) Du passar både i rött och i blont.. Kram

2010-02-05 @ 12:30:38
URL: http://sandriic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0