8 februari

Guud vad jag är avundsjuk på Ida som just nu säkert ligger och gottar sig i solen eller dricker goda drinkar på någon strand långt bort i värmen. Ingen aning om vad klockan är där borta just nu ioförsig...
Men jag ska ju inte klaga egentligen, vi har det ju faktiskt jätte vackert här hemma nu med massa snö :) Det är faktiskt himla mysigt när man går bland snövallarna, och hör hur snön knarrar under skorna. Allting känns så ombonande på något sätt.
Idag är det måndag och en ny vecka :) Min helg har varit riktigt bra faktiskt, i fredags hyrde jag och Robert "Miss March" den måste ni se! Skitrolig film alltså! Till den mölade vi godis, chips och dipp. Är det fredag så är det!
Och i lördags firade vi David som fyllde 21, förfesten höll till hos Emelie i majorna.
Men eftersom att jag skulle köra pappa till jobbet kl 8 dagen efter, och det var fler som skulle upp skittidigt, så åkte några av oss hem strax efter tolv tror jag.
Söndagen blev en mysdag, med båda Kill Bill filmerna, älskar dem!
Tyvärr har jag inte kunnat lägga upp bilderna från i lördags än Rebecka ;) måste ha en annan data för att kunna göra det, men det kommer :P

Nu ska jag snart kolla Halv åtta hos mig, töntig som jag är! haha

Ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0