Halvvägs in i Augusti...

Det är sjuukt hur fort tiden går alltså! Och det känns så jävla gött!!! =) Snart åker vi, jag kan inte fatta det. Och vi som är färdigvaccinerade och allt =) Det är till och med så att jag börjar få ihop allt som jag behöver på resan, jag har fått en jätte fin kamera, snabbtorkande handdukar, reselakan... jag har till och med solkräm och simglasögon ;) Det enda som fattas nu är att jag ska förlänga min försäkring så att jag är skyddad om nåt händer.

 

Och snart fyller jag år =D=D=D weeiii!!! Då blir det fest! Och jävlar vad kul vi ska ha!

 

Haha vi provade kameran under vatten igår. Det var ganska grumligt och typ ingen sol, men kul å testa ändå =)


Kommentarer
Postat av: ida

omg snart åker ni och vi, haha galet galet galet.. måste leka massa innan juu.. <3

2010-08-20 @ 03:23:29
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0