Det snurrar i min skalle

Hiihii nu är det bara 6 dagar kvar!!! Shit jag måste snart börja packa och grejer ju! Jag blir inte klok på det här, vi åker verkligen snaart! Åh det ska bli såå kul =)=)=)
Jag och min man i paradiset, kan inte bli fel. Och det är full rulle här hemma nu det sista också, jag jobbar två dagar till, och sen på torsdag fyller jag 20 =) Då blir det kalas och grejer! Sen är det ledigt på fredag, men då hade jag tänkt packa och köpa alla saker jag behöver. På lördag blir det födelsedags/avskedsfest för alla mina goa vänner =D ÅÅhh det ska bli så jävla kul! Söndag ska jag bara umgås och njuta av min familj, och sen där på natten bär det av!!! Shit pommes! Resfeber hejkomochhjälpmig!!!!

Kommentarer
Postat av: ida

gaaaah det pirrar i min mage till och med! spännande! :D

2010-08-31 @ 17:33:13
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0