YES!!!

Äntligen har vi bokat våran resa!

 

Den 6 sep drar vi!!!! :D Oh det känns helt pirrigt i hela kroppen när jag tänker på det :) Kommer bli fantastiskt! Det är verkligen en dröm som kommer gå i upplevelse. Tänk att få glömma vardagen här hemma, och bara leva livet i paradiset, i tre månader!!!

Det känns nästan overkligt måste jag säga. Jag har alltid varit den som har varit avundsjuk på alla som gjort sånna här resor. Och nu äntligen är det jag som ska göra det! Och nåt utav det bästa är att jag ska göra det med robert :) Känns helt grymt att vi ska göra det här tillsammans. Bara jag och han här hemifrån, sen kommer vi självklart träffa massa människor där borta. Men känns ändå härligt att det är jag och han som ska göra det här tillsammans :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecka

ooh va roligt :D hoppas vi ses nästa helg :)

2010-04-25 @ 13:58:15
URL: http://myepic.devote.se
Postat av: Nadia

Åhh vad roligt!!! :) Ni drar lite innan oss då, synd bara vi inte ska åt samma håll. Men ni kommer få det underbart! :D

2010-04-27 @ 16:24:19
URL: http://fortes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0