Sol!!!!

Hej igen :)

Japp som ni alla vet så har det fina vädret fortsatt, I löööv it!! Och jag säger bara att jag är så himla glad att jag har det jobb jag har just nu, helt underbart att få vara ute så mycket i det fina vädret. Och idag har jag spenderat min tid efter jobbet i stan tillsammans med Elin. Blev lite affärer och en go fika i solen :) Perfekt!

Nu har jag äntligen bokat en tid på Barbarella också, för att pierca andra örat. Har ju velat göra det gööörlänge. Så nu äntligen fick jag tummen ur. Den 28e fick jag en tid :)

Efter att jag kom hem så har jag faktiskt suttit och målat en del. Kändes skönt att komma igång med det igen. Men det är så helt enkelt att vissa perioder så går det bara inte,och jag har ingen lust. Men nu så! Tror att den kommer bli jätte fin när den är klar faktiskt...

Jaa dax att sova nu snart för mig tror jag. Men undrar varför inte robert har ringt än....han är en upptagen man, den där.

Åh jag är såå sugen på att tatuera mig igen!!! Gaah!!! Men det får vänta tills efter resan, och tills jag fått ihop pengar igen.

Natti natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0