Lördag

Hej!!!
Lördag morgon och jag sitter i sängen och kollar efter flygbiljetter på internet. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i och göra nu på dagen. Jag vill göra nåt, men har på nåt sätt ändå ingen ork direkt.
Igår var jag och robert iaf och fikade med Ida och Jyri, och det var riktigt roligt faktiskt. Blir alltid så glad av att träffa Ida :) Och ikväll blir det kalasande hos Johanna, vilket också ska bli grymt roligt. Blir antagligen utgång senare ikväll också. Då får jag nog låna pengar av mamma tills på måndag, för då kan jag åka till banken och beställa ett nytt kort och samtidigt ta ut pengar. Jag har ju varit så duktig och råkat spärra mitt kort, så igår åt bankomaten upp det. Fråga inte hur jag lyckades!
Men det är ganska roligt, bara jag kan lyckas med sånt här.
I natt var Torkel borta, och vi har varit ganska oroliga för honom. Som tur var dök han upp här i morse igen. Oskadd fast bara med ett litet sår i pannan och på läppen. Jag undrar verkligen var han har varit och vad som har hänt. Men nu är han hemma igen och det är ju huvudsaken.
Bye!

Kommentarer
Postat av: ida

åh fikan var jättemysig :) får göras om snart igen.. tycker så mycket om dig!

2010-04-19 @ 00:01:36
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0