Johanna 23år

Hello!!!

Igår var det ju party för att Johanna har fyllt år :) Kvällen började at her place, med massa gott att dricka och god tacos! Känns alltid lika roligt att träffa kusinerna. Vi blev kvar där ganska länge innan vi sen tog taxi in till stan. Där var det sedan Excet som gällde, och jag och Sandra lyckades lura några norskar att säga till sina kompisar som var på väg, att dem skulle gå till Gretas och att det var så stället hette som vi skulle in på. Haha jag tyckte iaf att det var roligt :)






Nu är det söndag, och det känns jävligt skönt! Jag ska nog gå ut och gotta mig på altanen en stund sedan tror jag,  kanske få lite mer färg?
Även om det blåser kan man nog hitta nån stans där det är lite lä...

Bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0