Hola amigos!

Ja igår var jag på IT-mässa med jobbet, vilket var mycket trevligt! Blev en del föreläsningar och föredrag. Sista föreläsningen för dagen var klockren! En man som hette Jörgen Oom, pratade bl a om förändringar och hur mycket ens mentala inställning spelar roll. Och detta gjorde han på ett jätte roligt sätt, jag skrattade så jag tjöt. Underbart!
Idag ringde emma när jag jobbade, och vi bestämde att jag skulle åka till henne efter jobbet :) Jätte kul att se henne!! Vi hade som vanligt massa att prata om, och så blev det en liten macka på espresso house.
Love you darling!
Och när jag kom hem så stod min söta mamma i dörren och hade köpt Slash´s skiva till mig :D Så söt! Hon visste att jag ville köpa den "riktiga" skivan också, inte bara ha den brända hehe. Tack mammi!!!
Nu ska jag dricka upp mitt goa vaniljkaffe och kolla klart på lyxfällan.... Och imorgon smäller det! Då bokar vi resan :D :D Weeee!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0