Gaaah!

Shit det känns som att jag vunnit på lotto!!!!! :D Hoppas bara att den preliminära skatteåterbetalningen stämmer!
Men jävlar alltså! Resekassan fick i så fall sig en rejäl spark rakt i rätt riktning! :D :D :D weho!!

Min påskhelg har för övrigt varit kanon. Har hunnit med att umgås med vänner och robert, och till och med varit på konsert, Hoffmaestro och Chraa.
Och självaste påskafton ägde rum här hos mig tillsammans med rebecka, david och robert. Vi lagade grymt god mat, Marinerad fläskfilé, rostade rotfrukter och tomatsås. Med massor av vitlök! :D Och till efterrätt hade robert gjort chokladmousse, som var mycket god!
Kvällen fortsatte sedan med gott å dricka, chips o dipp och massa sällskapsspel. Jag och Rebecka var grymma på Rita och gissa! Jag säger bara Kosmos! ;) haha.






Jag har en väldigt fin video från i torsdags också, där mina otroligt begåvade vänner sjunger så fint så :P haha men jag fattar inte hur man lägger upp den. Men jag kan ju avslöja att låten dem sjöng var Fuck her gently :P

Nu hade jag tänkt att hoppa in i duschen och drömma mig bort till Karibien och Centralamerika......

Kommentarer
Postat av: Rebecka

HAHAHA! den jääävla bilder på mig säger jag! Vitlöksoset från munnen morgonen efter hjälpte inte bakfyllan åt rätt rikting vill jag lova!

Kosmos! WE ROCK!

The hills: hm jag var också mycket skeptisk över det i början, trodde verkligen att de hade ett slags manus att gå efter, men nu är jag övertygad om att det är reality non stop ;)

Vi måste ses snart igen, gillar dig mycket :) hihi

2010-04-06 @ 18:57:29
URL: http://myepic.devote.se
Postat av: Rebecka

NEEEJ! min kommentar försvann när jag skulle skicka in den :( Det jag skrev var ngt så här:

1. Bilden på mig är helt fucked up, ugly as hell

2. Vitlöksoset från munnen på morgonen hjälpte inte bakfyllan åt rätt riktning.

3. KOSMOS! WE ROCK!

4. Jag förstod inte heller the hills i början, trodde verkligen att de gick efter ngt slags manus. Men nu är jag övertygad om att det är reality non stop and im in love.

5. Jag hoppas vi ses snart igen. Gillar dig :)

2010-04-06 @ 19:02:10
URL: http://myepic.devote.se
Postat av: Rebecka

men åååååååååååh så var den där. gay!!

2010-04-06 @ 19:03:06
URL: http://myepic.devote.se
Postat av: ida

haha låter kanon :) fick du mycket pengar tillbaka eller ?? åååh. härligt, blev bara glad utav at du var glad. skönt. Ses snart hoppas jag. vi lyckas alltid få tiden att gå så fort så ses vi inte på as länge :(( INTE OKEJ! <3<3

2010-04-07 @ 00:08:58
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0