Bytt däck

Just precis! Jag har varit duktig och bytt till sommardäck idag. Jag gjorde faktiskt nästan allt jobb själv, med guidning från pappa :) Så nu vet jag hur man gör det också. Och så har jag faktiskt tvättat pärlan också, så nu är hon blank och fin.

Just nu spenderar jag min mesta tid på att fundera och drömma om min och roberts resa :) Jag har kollat upp massa bra fakta på internet plus att jag var på bibblan häromdagen och lånade böcker om bl a, Belize, Guatemala, Costa Rica och Karibien.
Och det verkar som att vi faktiskt har kommit på ungefär hur vi vill resa, självklart kan rutten ändras när vi väl är där, men det känns ändå skönt att ha en aning om vad man vill.
Så här lutar det mest åt att det blir:
Vi flyger till Venezuela, och spenderar lite tid där och tar oss sedan med båt till Aruba, Bonaire och Curacao (ABC-öarna) och eventuellt Isla de Margarita.
Efter kanske två-tre veckor flyger vi igen, och denna gången till Panama. Sedan har vi tänkt att ta oss upp genom Centralamerika med buss, Panama- Costa Rica- Nicaragua- Honduras- Guatemala- Belize.
Åh det kommer bli det bästa vi har gjort! Jag längtar såååå! :D

Här får ni ett smakprov på ungefär hur vi kommer ha det ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Härligt ser helt underbart ut! Sikken drömresa ;)

2010-04-11 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0